Това е класната стая
2 posters
Класната стая
Пейдж Матюс Халиуел- Преподавател по Отвари
- Брой мнения : 181
Join date : 01.09.2009
Age : 29
Сили : телепортиране , телекинично телепортиране,лекуване и емпатия
Домашен любимец : Котка - Лео
- Post n°1
Класната стая
Пейдж Матюс Халиуел- Преподавател по Отвари
- Брой мнения : 181
Join date : 01.09.2009
Age : 29
Сили : телепортиране , телекинично телепортиране,лекуване и емпатия
Домашен любимец : Котка - Лео
- Post n°2
Re: Класната стая
Влязох в стаята,няколко ученика говориха,други си драскаха а пък трети гледаха из стаята.Седнах на стола,поздравих учениците и започнах с урока
-Какво представляват отварите?
Предполагам че всеки знае, че това е един вид магия в различно агрегатно състояние,може да е течна,суха и разтеглива/приличащта на лепило/.Най разпространена е течната.Има различни отвари с различна степен на
значение, приготвяне и други показатели.По принцип течните отвари се използват за утищожаване на магьосник или демон,сухите са за преобразяване или смяна на тела,а разтегливите по принцип не се използват много често и не стават сполучливи.-предадох едната часто от урока,която служеше за въведение,огледах учениците,някой слушаха внимателно,но други шушукаха от задните чинове,погледнах ги малко строго ,но не исках да започвам със забележките от първия час,затова продължих
-Не знам дали сте запознати, но
много от демоните, които са от високо ниво изискват овара,съпътстваща заклинанието за да бъдат
унищожени. Също така има и отвари за пречистване на обладан човек,
любовни еликсири и др. Отварите се правят стриктно и по рецепта. Всяка
малка грешчица може да доведе до катастрофални последствия и
получаването на друг вид отвара, а не желаната от вас. Никога не можете
да познаете какви съставки съдържа една отвара. Обикновено имаме в
хранилището билки за отварите. Оборудвани сме с високотехнологични
котлони - по един на човек. Всеки трябва да има пред себе си медно
котле. В него ще приготвяте своите отвари. Стъкленици има в
шкафовете под плотовете на чиновете ви.-поясних на учениците,шушукащите продължаваха ,затова ги попитах
-Може ли един въпрос,към седящите отзад- учениците,които говореха млъкнаха-бихте ли казали и на останалите какво толкова обсъждате-децата не отговориха и затова продължих
-От другия път ще ви помоля като влезете в класната стая да си вземете по едно котле,вече казах от къде и да извадите стъклениците от шкафовете под чиновете си.-учениците погледнаха под чиновете за да се уверят че има шкафчета
-Така,днес няма да давам домашно защото ви е първи час при мен и още не сме взели съществената част,урока беше кратък,надявам се да сте запомнили нущо все пак,благодаря ви и довиждане-казах на учениците и излязох
-Какво представляват отварите?
Предполагам че всеки знае, че това е един вид магия в различно агрегатно състояние,може да е течна,суха и разтеглива/приличащта на лепило/.Най разпространена е течната.Има различни отвари с различна степен на
значение, приготвяне и други показатели.По принцип течните отвари се използват за утищожаване на магьосник или демон,сухите са за преобразяване или смяна на тела,а разтегливите по принцип не се използват много често и не стават сполучливи.-предадох едната часто от урока,която служеше за въведение,огледах учениците,някой слушаха внимателно,но други шушукаха от задните чинове,погледнах ги малко строго ,но не исках да започвам със забележките от първия час,затова продължих
-Не знам дали сте запознати, но
много от демоните, които са от високо ниво изискват овара,съпътстваща заклинанието за да бъдат
унищожени. Също така има и отвари за пречистване на обладан човек,
любовни еликсири и др. Отварите се правят стриктно и по рецепта. Всяка
малка грешчица може да доведе до катастрофални последствия и
получаването на друг вид отвара, а не желаната от вас. Никога не можете
да познаете какви съставки съдържа една отвара. Обикновено имаме в
хранилището билки за отварите. Оборудвани сме с високотехнологични
котлони - по един на човек. Всеки трябва да има пред себе си медно
котле. В него ще приготвяте своите отвари. Стъкленици има в
шкафовете под плотовете на чиновете ви.-поясних на учениците,шушукащите продължаваха ,затова ги попитах
-Може ли един въпрос,към седящите отзад- учениците,които говореха млъкнаха-бихте ли казали и на останалите какво толкова обсъждате-децата не отговориха и затова продължих
-От другия път ще ви помоля като влезете в класната стая да си вземете по едно котле,вече казах от къде и да извадите стъклениците от шкафовете под чиновете си.-учениците погледнаха под чиновете за да се уверят че има шкафчета
-Така,днес няма да давам домашно защото ви е първи час при мен и още не сме взели съществената част,урока беше кратък,надявам се да сте запомнили нущо все пак,благодаря ви и довиждане-казах на учениците и излязох
gerito13- Втори курс
- Брой мнения : 40
Join date : 04.09.2009
Сили : Зоокинеза,Зоопреобръщане
Домашен любимец : Котка - Артур
- Post n°3
Re: Класната стая
Гери стана от чина.Повечето ученици вече бяха излезли.Тя прибра пергаментите, перото и мастилницата и сложи чантата на рамо.Тя предпочиташе да драсва по някой кратка белешка за уроците.Правеше си също списък с изучените отвари и списък със съставките за всяка от тях.
-Учителят ми се струва доста симпатичен и мил.Изглежда като учител които умее добре да обяснява и да разбира учениците.-Споделих аз с котаракат на излизане от стаята.
-Да изглежда мил човек.Мисля че ще се справиш добре и с този предмет.Не ми се струва много трудно.Просто следваш списък,като да готвиш рецепта е.-Отговори котето.
-О, Арти ти нищо не знаеш за този предмет.Не се бъркай.Ще видиш че не е никък лесно,но пък звучи интересно и някак забавно.
-Учителят ми се струва доста симпатичен и мил.Изглежда като учител които умее добре да обяснява и да разбира учениците.-Споделих аз с котаракат на излизане от стаята.
-Да изглежда мил човек.Мисля че ще се справиш добре и с този предмет.Не ми се струва много трудно.Просто следваш списък,като да готвиш рецепта е.-Отговори котето.
-О, Арти ти нищо не знаеш за този предмет.Не се бъркай.Ще видиш че не е никък лесно,но пък звучи интересно и някак забавно.
Пейдж Матюс Халиуел- Преподавател по Отвари
- Брой мнения : 181
Join date : 01.09.2009
Age : 29
Сили : телепортиране , телекинично телепортиране,лекуване и емпатия
Домашен любимец : Котка - Лео
- Post n°4
Re: Класната стая
Погледнах часовника си,закъснявах за час ,затова реших да се телепортирам в класната стая...Оставих записките на бюрото,изчаках децата да се поуспокоят и започнах с урока
-Днес ще учим как се прави отвара за защита.Нужни са ни едно средно голямо авокадо,едно от листо
босилек,драка и змииски очи.Съставките са едни от най простите и лесно се
работи с тях,но разбира се и внимателно.
На дъното на котлето се сипва вода,около 200ml., след което се оставя да се стопли,но не
да заври.Прибавя се листото от босилек и драката след това внимателно се бъркат ,без значение в коя
посока,след като листата вече са се сронили се прибавя и част от авокадото и се
оставя хубаво да заври след около 5 минути врене котлето се маха от огъня и се
прибавят змииските очи,те са на прах и бързо се стопяват и другата част от авокадото.Преди да добавите
очите се отдалечавате на около метър ,защото отварата избухва,не е силна
експлозия но може да доведе до наранявня.След като сте сложили всички съставки
отново поставяте котлето на слаб огън и чакате отново да заври за около 2-3
минути,не повече!
След което махате от огъня и отварата е готова.Съхранява се
на прохладно място,в стъкленица.
-Урока беше кратък и
лесен ,затова очаквам да се справите добре с домашното и до следващият път -казах на децата и изхвърчах от стаята....
домашно:Напишете РП как приготвяте отварата в час,не го пращайте на
Лс,напишете го в класната стая!
-Днес ще учим как се прави отвара за защита.Нужни са ни едно средно голямо авокадо,едно от листо
босилек,драка и змииски очи.Съставките са едни от най простите и лесно се
работи с тях,но разбира се и внимателно.
На дъното на котлето се сипва вода,около 200ml., след което се оставя да се стопли,но не
да заври.Прибавя се листото от босилек и драката след това внимателно се бъркат ,без значение в коя
посока,след като листата вече са се сронили се прибавя и част от авокадото и се
оставя хубаво да заври след около 5 минути врене котлето се маха от огъня и се
прибавят змииските очи,те са на прах и бързо се стопяват и другата част от авокадото.Преди да добавите
очите се отдалечавате на около метър ,защото отварата избухва,не е силна
експлозия но може да доведе до наранявня.След като сте сложили всички съставки
отново поставяте котлето на слаб огън и чакате отново да заври за около 2-3
минути,не повече!
След което махате от огъня и отварата е готова.Съхранява се
на прохладно място,в стъкленица.
-Урока беше кратък и
лесен ,затова очаквам да се справите добре с домашното и до следващият път -казах на децата и изхвърчах от стаята....
домашно:Напишете РП как приготвяте отварата в час,не го пращайте на
Лс,напишете го в класната стая!
gerito13- Втори курс
- Брой мнения : 40
Join date : 04.09.2009
Сили : Зоокинеза,Зоопреобръщане
Домашен любимец : Котка - Артур
- Post n°5
Re: Класната стая
Гери чу лек пукаш звук, надигна глава и видя учителката по
отвари.Тя туку що се бе магипортирала в стаята.Гери затвори книгата която
четеше и а прибра в чантата си.После се изправи и поздрави заедно с
класа.Урокът започна.Всички ученици отидоха до големият шкаф който изпълваше задната
стена на стаята,взеха от там съставки,котлета и безжични котлони.Гери се върна
на мястото на чина си,остави отвореният учебник в единият край на чина и
разчисти другият.Постави там котлона, котлето,две малки плстмасови купички,
дървена лъжица,съставките, градуирана пластмасова чаша, нож и дъска за
рязане.Досега не бе правила отвара и се притесняваше да не се обърка нещо.Арти
пък беше много ентусиазиран.Скочи на стола до нея и започна да я наблюдава с
интерес и да чете от учебника.Момичето постави котлето си на котлона и отмери
точно 200 милимитра вода.Изсипа ги в котлето.Срони леко босилека и драката
докато водата се стопли.Сложи съставките в котлето и започна да бърка с
лъжичата.Скоро сместа доби леко плътен вид.Листата се бяха сронили напълно.Сразя
авокадото на половина и махна костилката.Постави го в купичката и го смачка
внимателно с лъжичата.Стана като пюре от авокадо.Гери го изсипа в отварата и
усили малко мошноста за да заври сместа и.Докато чакаше повтори операцията с
другата част от авокадото.Прибави към него и змииските очи.Разбърка ги малко за
да се получи еднородна смес.Тъкмо мислеше да дръпне котлето от котлона и Артур
се обади.
-Чакай Гери.Трябва да е като каша.Леко по-течна каша.Остави
го още минута и го разбъркай.Трябва да стане с жълто-зеленикъв цвят.
Тя реши да го послуша.След минута бъркане махна отварта от
огъня.Застана на две крачки от чина.Арти скочи под него.Гери надигна купичката
и я изсипа в котлето.Чу се „прас” и над котлето се издигна лек зеленикъв дим.Скоро
от всички котлета в стаята започна да се чува този звък.Разноцветни облачета
озариха стаята.Гери се приближи отново и постави котлето на огъня.Включи
котлона на слаб огън.Изчака още няколко минути докато разбъркваше бавно от
време навреме.След две минути и половина сместа стана морско зелена.Гери разбра
че отварата е готова.Изклюни котлона и махна котлето.Изсипа го в една малка
стъкленица и почисти работното си място.Надяваше се отварата да се е получила
добре, защото в учебниха пишеше нещо подобно за цвета на отварата.Тя прибра
всички неща по местата им.Постави стъкленицата на бярото и излезе от
стаята.Урокът и хареса.Вече нямаше търпение да започнат с по-сложните отвари.
отвари.Тя туку що се бе магипортирала в стаята.Гери затвори книгата която
четеше и а прибра в чантата си.После се изправи и поздрави заедно с
класа.Урокът започна.Всички ученици отидоха до големият шкаф който изпълваше задната
стена на стаята,взеха от там съставки,котлета и безжични котлони.Гери се върна
на мястото на чина си,остави отвореният учебник в единият край на чина и
разчисти другият.Постави там котлона, котлето,две малки плстмасови купички,
дървена лъжица,съставките, градуирана пластмасова чаша, нож и дъска за
рязане.Досега не бе правила отвара и се притесняваше да не се обърка нещо.Арти
пък беше много ентусиазиран.Скочи на стола до нея и започна да я наблюдава с
интерес и да чете от учебника.Момичето постави котлето си на котлона и отмери
точно 200 милимитра вода.Изсипа ги в котлето.Срони леко босилека и драката
докато водата се стопли.Сложи съставките в котлето и започна да бърка с
лъжичата.Скоро сместа доби леко плътен вид.Листата се бяха сронили напълно.Сразя
авокадото на половина и махна костилката.Постави го в купичката и го смачка
внимателно с лъжичата.Стана като пюре от авокадо.Гери го изсипа в отварата и
усили малко мошноста за да заври сместа и.Докато чакаше повтори операцията с
другата част от авокадото.Прибави към него и змииските очи.Разбърка ги малко за
да се получи еднородна смес.Тъкмо мислеше да дръпне котлето от котлона и Артур
се обади.
-Чакай Гери.Трябва да е като каша.Леко по-течна каша.Остави
го още минута и го разбъркай.Трябва да стане с жълто-зеленикъв цвят.
Тя реши да го послуша.След минута бъркане махна отварта от
огъня.Застана на две крачки от чина.Арти скочи под него.Гери надигна купичката
и я изсипа в котлето.Чу се „прас” и над котлето се издигна лек зеленикъв дим.Скоро
от всички котлета в стаята започна да се чува този звък.Разноцветни облачета
озариха стаята.Гери се приближи отново и постави котлето на огъня.Включи
котлона на слаб огън.Изчака още няколко минути докато разбъркваше бавно от
време навреме.След две минути и половина сместа стана морско зелена.Гери разбра
че отварата е готова.Изклюни котлона и махна котлето.Изсипа го в една малка
стъкленица и почисти работното си място.Надяваше се отварата да се е получила
добре, защото в учебниха пишеше нещо подобно за цвета на отварата.Тя прибра
всички неща по местата им.Постави стъкленицата на бярото и излезе от
стаята.Урокът и хареса.Вече нямаше търпение да започнат с по-сложните отвари.